نحوه ی لغو خدمات در اگرا استور

کالاهای سفارش داده شده تحت شرایط زیر قابل استرداد و لغو شدن می باشند:


– در صورتی که کالا هنوز باز نشده باشد و مشکلاتی در بسته بندی کالا مشاهده نشود.
–  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و ظاهری با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد (وجود مغایرت، باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به ما، از طریق تلفن یا چت آنلاین اطلاع داده شود)
–  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی مشکوک ( قبل از باز نمودن بسته بندی کالا )باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به بخش فروش فروشگاه از طریق تلفن اطلاع داده شود
– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود و اگر هنوز  فروشگاه سفارش را خریداری نکرده باشد باید هر چه سریع‏‌تر به ما اطلاع داده شود.
– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی در کالا ایجاد شده باشد، آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.

کالاهای غیر قابل بازگشت در اگرا استور

  • صندلی
  • محصولاتی که شماره سریال یا UPC در آنها وجود ندارد
  • اقلام با محدودیت حمل و نقل خاص “تماس بگیرید”

در صورت انصراف از خرید چگونه کالای خریداری شده را پس بفرستم ؟

اگر کالا را در 2 روز گذشته خریده اید (تاریخ ثبت سفارش) و هنوز آن را باز نکرده اید می توانید با شماره فروشگاه تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت استرداد کالا را با کارشناسان ما انجام دهید.

* بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

کارشناسان ما بعد از دریافت کالا و حداکثر ظرف 24 ساعت با شما تماس می گیرند و پس از دریافت کالا و اطمینان از سالم بودن کالا و مخدوش نبودن بسته بندی هماهنگی لازم جهت استرداد وجه خرید را انجام می دهند. به صورت میانگین فرآیند پرداخت 3 روز کاری زمان خواهد برد.

در چه شرایطی امکان استرداد کالا وجود ندارد ؟

–   در صورتیکه بیشتر از 1 روز از  از تاریخ دریافت سفارش  گذشته باشد
–    بسته بندی کالا باز و یا مخدوش شده باشد
–    کالا روشن یا استفاده شده باشد.

* در صورت لغو سفارش، مبلغ پرداختی به حساب بانکی متعلق به صاحب کارتی که خرید با آن انجام شده عودت داده خواهد شد